DK2 Skrevet April 21, 2013 Forfatter Skrevet April 21, 2013 Endelig! godt å kjøre den igjenn ? Jaa! har bare kjørt en tur ned på bensinstasjonen for å fylle litt ny frisk bensin på, har lungebetennelse så det ble ikke noe særlig me kjøring
Dansken89 Skrevet April 25, 2013 Skrevet April 25, 2013 Ser ikke så galle ut mtp jomfrutur med poleringsmaskin men kom til meg neste gang
summitjohnsen Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 må få ut et bilde av bilen me sommarhjula Hørte du var litt uheldig der??
krizz95 Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 Ser bra ut skulle bare fått tatt noen ordentlige bilder!
DK2 Skrevet April 26, 2013 Forfatter Skrevet April 26, 2013 må få ut et bilde av bilen me sommarhjula Hørte du var litt uheldig der?? Ja venter på nye spacera før jeg får på sommerhjula forran
DK2 Skrevet April 26, 2013 Forfatter Skrevet April 26, 2013 Ser bra ut skulle bare fått tatt noen ordentlige bilder! Blir ikke bedre enn det me iphone hehe
krizz95 Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 Ser bra ut skulle bare fått tatt noen ordentlige bilder! Blir ikke bedre enn det me iphone hehe da må du få lånt deg en speilrefleks
Dansken89 Skrevet April 27, 2013 Skrevet April 27, 2013 Kan kansje knipse no bilder jeg Sent from my TIG welder using Tapatalk
DK2 Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Skrevet Mai 2, 2013 Plages med ulyd (summelyd når jeg kjører, og hylelyd) når jeg bremser. summelyden kommer fra bremse bak på høyresiden, har byttet til redstuff og nye original bremseskiver + alt til håndbrekk er nytt. Har tatt av klosser, kaliper, og bremseskiva.. Har også sjekka at ikke bremseskjolder tar i noe og bremseband . Alt ser bra ut. Noen som har noen ideer om hva som lager summelyden? Høres nesten ut som subbing
Julian Sommer Skrevet Mai 2, 2013 Skrevet Mai 2, 2013 Hjullager kanskje? Eller sliten sylinder (hull på pakningen) på kalipperen så bremsa henger på såvidt?
DK2 Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Skrevet Mai 2, 2013 Hjullager kanskje? Eller sliten sylinder (hull på pakningen) på kalipperen så bremsa henger på såvidt? Virker ikke som det er hjullager, men må vell prøve å bytte om jeg ikke finner ut hva det er som lager lyden.. Kaliperen er det ikke noe galt med. Men takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå