Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, jeg har en 2000 modell 740i som trenger nye fjører da 2stk visstnok er knekt...

Vil ikke ha bilen på stylter, så håper noen har noen gode forslag til hva jeg skal kjøpe som også blir godkjent. Det er EDC på bilen, hvis det har noen betydning...

Den er ganske lav idag, og det ser jo bra ut, så vil ha ett nytt senkesett på den ihvertfall :wink:

Takknmlig for noen gode tips :)

mnurh2212hy8ydywayif.jpg

Skrevet

Det var en mektig flott bil du hadde der, ja. Vet du ikke hva slags senkesett som står på bilen nå?

Har selv 50/10 H&R på min E38. Tror et tilsvarende sett til en bil uten SLS blir 50/35. :-k

Er ihvertfall ganske fornøyd med høyden, tror ikke den er så ulik høyden du har nå, evt. kanskje en anelse høyere fremme.

Du må forresten legge ut en Show-off tråd av bilen din, med noen skikkelige bilder. ;)

Skrevet

Takk for tips :)

Jeg er usikker på det med EDC altså. Hvordan det spiller inn, hvis det gjør det.

Har du noe bilde av vogna di i sideprofil? Kunne vært morsomt å se noen flere fra siden :)

Takk for kompliment. Skal lage en tråd jeg. vogna er fin den :)

Skrevet

Jeg har EDC på min, tror ikke det påvirker dette systemet nevneverdig. EDCen virker ihvertfall utmerket godt hos meg. ;)

Har bare et bilde av bilen rett etter at jeg har rullet ut av garasjen, og det viser egentlig ikke høyden så godt. Samt at det har satt seg litt siden den gang.

Dette er med 18" hjul.

2q59bhz5xihf4qmkgng8.jpg

Har forresten endret forrige post, da jeg mente SLS hvor jeg hadde skrevet EDC. Biler utstyrt med SLS er mye lavere bak enn biler uten, og trenger som sådan mindre senk.

Tittet litt på ebay og jeg tror et tilsvarende sett til din bil skal senke 1.9" / 1.3" (mitt er 2" / 0.5"). Resultatet mener jeg blir noe av det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...