Mafiatralle Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Hei folkens, Jeg har ett problem med fjernlysene på min 1997 520i. Alle lys fungerer som normalt med unntak av fjernlysene, de vil ikke skru seg på og ikke fungerer lyshornet heller. Har sjekket sikringer og at pærene er i orden, mistenker at det kan være lysmodulen.. men trodde symptomene ofte da var at høyre lys ikke ville skru seg av? Kan det være noe annet enn lysmodulen? Til info har jeg prøvd å søke meg frem til svaret på forumet,men fant ingen med samme symptomer som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mafiatralle Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Virkelig ingen som har en anelse om hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpinaV8 Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Hei folkens,Jeg har ett problem med fjernlysene på min 1997 520i. Alle lys fungerer som normalt med unntak av fjernlysene, de vil ikke skru seg på og ikke fungerer lyshornet heller. Det er nok LCM (Lysmodulen). Det benyttes spesielle programmerbare MOSFET transistorer på insiden, og blant annet driver fjernlysene. Om en slik krets ryker, har du det resultat du har (eller ikke lys) i det hele. Men for sikkerhets skyld ville jeg også ha sjekket lyshorn bryteren, det kan jo være at den er åpen og derved fjernlys på. Du finner et koblingskjema over LCM på www.baso.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mafiatralle Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Takker for svar, prøvde annen lyshornbryter idag uten hell.. så da er det nok LCM ja, har bestilt opp mosfet brikkene jeg trenger så får jeg bare krysse fingrene for at det fungere. Igjen takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå