Arban Skrevet Mai 27, 2012 Skrevet Mai 27, 2012 Hei! Har en M3 med b30 som jeg synes rakkler ved lavt turtall og mye pådrag. f.ex 1000 rpm og trykke gankse bra på i 3. 4. og 5. Høres helt perfekt ut på tomgang når jeg ruser og den detter ned på tomgang igjen. da er den helt fin. men ved pådrag får man denne sykt stygge lyden. Er dette vanos problem eller kan det komme rakkle lyder andre plasser i fra? Takker for svar Tilleggs spørsmål. synes det er kommet mere ventil tikking den senere tid. hva kan dette skyldes?
LarsBMW Skrevet Mai 27, 2012 Skrevet Mai 27, 2012 Disse skal måles og shimses ved behov på gitte service intervaller. Er det blitt gjort?
Arban Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Skrevet Mai 27, 2012 det regner jeg med. service heftet er i vertfall stemplett frem til i dag er forresten 116000 på km telleren...
LarsBMW Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 Okei. Hos autorisert BMW verksted? Tikker det i ventilene er det uansett på tide å kontrollere shimsinga
Arban Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Skrevet Mai 28, 2012 Hos autorisert BMW verksted ja OK takker da må det kontroleres jah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå