bmwhans Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Har akkurat kjøpt e30 325 touring. Den er i grunn helt original. Kunne tenkte meg litt tips/bilder til inspirasjon. Skal ha senk og kantfelger selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Du som kjøpte den som sto i Sarpsborg? Svart E30 med svart skinn. Litt inspirasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Jepp den handla jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Kikka litt på den selv på finn.no. Så ut som det var veldig mye bil for pengene. Hadde vært morro om du laget en tråd på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Ja fikk den litt rimeligere pga kjapp handel også. Er en god bil. Jeg ble spesielt interessert pga det ikke er så mange igjen av Touring og 2.5 motor. Er selvfølgelig litt småtjafs på en gammel bil men det skal ordnes. Bytting av en forskjerm og litt småtteri. Driver med bilpleie så skal få en full lakkrens og rens av skinn osv. Skal spandere senk og felger men ting kommer litt etter hvert. skal lage en tråd om bilen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå