BmwDieselPower Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Ønsker og kjøpe en 525tds touring med manuel kasse. Helst ikke for mye km på tellern. Hels hel og pen, men noen skavanker kan det være. Bra i motor og drivverk. Hels sort skinn interiør. Helst så nærme oppland som mulig:) Men er åpen for alt:) Ta kontakt på 95238017 Eller send pm Mvh Åge Bråten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 viewtopic.php?f=6&t=218858&start=135 hva byr du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=218858&start=135hva byr du ? Spør heller om hvor mye du vill ha:) Kan fornerme noen vettu;) Hvor mye vill du ha for den da? Veldig pen bil:) Har ei svigermor i surnadal:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Har ikke peiling egentlig.. men har kosta på den MYE i det siste så den blir ikke billig nei Send meg en pm med et bud du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 25000kr. Du syns sikkert de er et skambud:p Men har en 95mod fra før som jeg skal pusse opp, Så jeg skulle hatt en som ikke koster for mye:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Bump;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå