Joher Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Ser ut som jeg slår til å kjøper flett ny bil nå, og da kan E36n min selges da jeg ønsker å "legge opp" dette med å skru på bil hele tiden. Bilen er en 1998 E36 316i Touring - Kmstand 218.000 Bilen står i Bergen - ønsker at kjøper ser bilen før salg Er endel småplukk her og der, bilen er ikke særlig strøken utvendig. Riper, litt rust på dører, forskjerm ++ Sentrallås virker ikke, defekt låssylinder førerdør, litt lekasje fra servoslange ++ Generelt litt "lei seg" hele bilen Men er man ikke så utrolig nøye, er det en perfekt bruksbil som er passe sprek Stikkord om bilen: m42b18 (318is 140hk) motor (Dokumentert kmstand på motor er 201.000km) (Nylig full service utført) Oppgradert bremser, som orginalt 318is. Slissede bremseskiver Alt i forstilling nytt, Eibach Prokit Senkesett, Bilstein Dempere. 4hjulskontroll nylig. Ny Clutch Delskinn sportsinteriør Stor kjørekomputer/Digital Klima Mtech fangere rundt er montert Meste av understell nytt, nylig 4hjulskontroll 17" M3 felger Sommer (Nesten bra dekkmønster) 16" orginale Mtech felger med Coninental Piggdekk (helt ok dekk) Årsavgift betalt EU OK til Mars 2014 Påkostet masse masse siste to årene. PS ! Bildene er nye, bilen ser bra/grei ut på avstand :) Send meg en PM eller mail på joachimhermansen(a)gmail.com om du er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Hvilke pris klasse er det du har i tankene på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Setter prisen til 25.000kr Men om den er verdt det er ikke sikkert, da det er småplukk her og der. Men forsatt veldig mye nye deler samt mye "riktige" deler. Har ikke behov for å selge, så selger den ikke under den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razch Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Veinte einnu på bilda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 Hei Nei, ikke solgt den da. Har vært veldig frem og tilbake om denne selges - har ett par som er interessert til en litt lavere pris. MEN kommer man med 25.000kr i hånden - ryker den med en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Har kjøpt ny bil nå. Om noen er kjapp ryker den for 20.000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 ligger 25 og venter på deg om du kommer med den til oslo, synd du holder til så langt unna:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Bruk heller de 5 lappene på en liten ferie i Bergen - dekker jo hotell og reise m/mat det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 For å si det enkelt - om noen dukker opp og gjør denne handelen meget lett for meg - så skal man ikke se bort i fra prisen kan forsatt diskuteres. En ting er ihvertfall sikkert - den skal bort fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 skal se om jeg ikke får lurt noen til og bli med, hvordan ser det egentlig ut med rust i kanalene? tenkte og bruke karosseriet til noe morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Kanalene er igrunn fine. Men høyre bak har til "overflate"rust - og kan ikke gå så veldig god for den. Men ser greit ut pr dags dato.... Vil anbefale å bruke denne bilen som bruksbil/arbeidsbil. Pga riper, litt rust her og der osv... Den er ikke verdt å bruke som noe prosjekt i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Om noen i Bergensområdet er intr går den billigere til dere om handel skjer kjaaaapt Helt utrolig igrunn at den ikke ryker fort med alt det utstyret.. hehe.. er ikke marked for touringer ser det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2012 Ingen her på forumet som vil ha denne? La denne ut på finn.no tidligere idag, og har blitt nedringt av våre nye landsmenn fra Oslo. Ønsker å selge til noen som forstår norsk, enn å bli terrorisert av folk som ikke forstår noen ting.. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36026079 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shoetang Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 I hvor mange år har du prøvd å selge denne nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå