Simon-82 Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Hei Jeg vurderer å selge bilen min da jeg skal bygge hus. Det kan være aktuelt med innbytte inn til ca. 150.000kr Bilen er en 2007 520 diesel med 6 trinns manuelt gir Bilen har komplett M-pakke Bilen har originale 18" M-felger på vinter med piggfrie vinterdekk Sommerfelger er helt nye (2 uker gamle) 19" concave felger Grå utvendig med sort delskinn innvendig Bilen har rullet 71.000km Ring for mer info eller send PM på forumet TLF: 95723336 / Simon Øye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svendis Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Flott vogn! Hvilken % har du på solfilmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon-82 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Flott vogn!Hvilken % har du på solfilmen? Ikke sikker, det var slik da jeg kjøpte bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon-82 Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 Prisen kan diskuteres, tar innbytte i rimeligere bil (gjerne arbeidsbil) Kan sende flere bilder på mail ved interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon-82 Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå