Dammed Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Skal kjøpe nå Nankang NS2 225/35 dekk som skal sitte på 9.75" felg. Det finnes to varianter av dekket, et med og et uten felgbeskyttelse. Det jeg lurer på er om noen har et par bilder av biler med dekkstrekk med/uten felg beskyttelse? Jeg har funnet to bilder på tyrestretch: http://tyrestretch.com/9.5_225_45_R17/9 ... -2.jpg.php http://tyrestretch.com/9.5_225_45_R17/9 ... -2.jpg.php Er Kumho dekket uten beskyttelsen, eller har det bare fetere sidevegger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Er vil ingen grunn til å kjøpe med felgbeskyttelse når det ikkje fungerer pga dekkstrekken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Felg beskyttelsen beskytter ikke felgen nei, men utseendet blir annerledes regner jeg med. Og det er nettopp det jeg lurer på, hvordan det ser ut med/uten felgbeskyttelsen når man strekker dekket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Her er 225/35 Nankang NSII med felgbeskyttelse strekt over 10x18. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Takk for bildet. Noen som har et bilde av dekkstrekk uten felgbeskyttelse? Trenger i grunn å være hvilken som helst dimensjon, helst med en del strekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Kjøper dekk i kveld så setter pris på om noen kan linke til / laste opp bilde av dekkstrekk på dekk uten felgbeskyttelsen. Prøvd å google, men finner ikke så mye. :/ Edit: Slik ble dekka hvis noen lurer. (feil camber foran, justert riktig nå) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå