Mantis Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Etter mange telefoner til bank og leiting etter bil og innvilget lån, så fant jeg bilen. En E46 som ikke kostet mindre enn nærmere 200.000,- Etter å ha fått sovet litt på det noen netter og tenkt litt over hva jeg egentlig gjør ved å opprette meg gjeld mtp om jeg vil studere mer i nærmeste framtid og slike ting, så har jeg nå bestemt meg for å kjøpe bil for de pengene jeg har tilgjengelig kontant cash på konto. Jeg er da i hovedsak ute etter en E39 Sedan. Litt hva jeg ønsker (altså ikke krav) - Pris rundt 50.000,- kr. Noe utover dette har jeg desverre ikke råd til, så å tilby meg en 530 til hundre lapper er ikke noe poeng. Kan muligens strekke meg helt til 65. - Ikke så veldig høy km-stand. Under 250.000 - Skinninteriør - Ekstrautstyr som cruisekontroll, multifunksjonsratt, varme i seter osv - Svart, blå, grå, lysegrå, kvit er alle farger som går. Eneste jeg ikke ønsker er grønn. Sort er så absolut det ideelet valget. - M-fangere og facelift-lykter er en fordel - Defekter/skader/mangler kan gå greit. Har tilgang til løftebukk og mye utstyr, så å skifte deler er ikke noe problem bare det blir opplyst om det fra selger. Er ikke interessert i touring. Håper noen kan tilby meg noe
Mantis Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Skrevet Juni 1, 2012 Leter fremdeles. Forresten utrolig irriterende med folk som legger ut bilene sine på finn og beskriver de som nærmest strøken, så får man vite den ene feilen etter den andre når man ringer "Bilen framstår strøken i lakken" -> Ringer.. "..jaja, men altså det er noe rust på hjulbuene bak også litt på bagasjelokket, men det ekke noe problem"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå