theberg Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Vurderer å selge min E21 pga studier å derav økonomiske årsaker. Er en bil fra 1977, men har stått i ro flere perioder i årevis, så kilometerstanden har såvidt passert 160 000. Bilen ble tatt rusten på å lakkert opp igjen i 2010. Ser antydning til små rustdannelser enkelte steder under panser. Kan se enkelte steder at det ikke er et profesjonelt lakeringsverksted som har tatt siste lakeringen. Har sikkert vært fuktig inne i bilen å det har gått utover taktrekket ser det ut som, så det er stygt å bør kanskje skiftes. Førerstol noe slitt. Bilen ville plutselig ikke starte en dag, men satser på oppstart nå når nydelene kommer. MÅ ikke selges, så bud under 20 000,- blir ikke vurdert Flere bilder og mere og mer presis info kommer
bredesen Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 kan du sende meg bilder på ronny_bredesen@hotmail.com?
theberg Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Skrevet Juni 2, 2012 legger ut de bildene jeg har her nå Skal innom der hvor bilen står i løpet av helga, så skal prøve å få tatt noen bilder da også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå