theberg Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Vurderer å selge min E21 pga studier å derav økonomiske årsaker. Er en bil fra 1977, men har stått i ro flere perioder i årevis, så kilometerstanden har såvidt passert 160 000. Bilen ble tatt rusten på å lakkert opp igjen i 2010. Ser antydning til små rustdannelser enkelte steder under panser. Kan se enkelte steder at det ikke er et profesjonelt lakeringsverksted som har tatt siste lakeringen. Har sikkert vært fuktig inne i bilen å det har gått utover taktrekket ser det ut som, så det er stygt å bør kanskje skiftes. Førerstol noe slitt. Bilen ville plutselig ikke starte en dag, men satser på oppstart nå når nydelene kommer. MÅ ikke selges, så bud under 20 000,- blir ikke vurdert Flere bilder og mere og mer presis info kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesen Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 kan du sende meg bilder på ronny_bredesen@hotmail.com? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theberg Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 legger ut de bildene jeg har her nå Skal innom der hvor bilen står i løpet av helga, så skal prøve å få tatt noen bilder da også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå