Hollabaloo Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Jeg har en 1998 E39 med en original "basic" CD/radio-spiller uten DSP: Jeg har kjøpt DICE (Audiovox) Mediabridge som er tilpasset tilkobling via CD-skifter-kabel i bagasjerom. Som så mange andre med europeisk spekket E39 har jeg ikke denne CD-skifterkabelen i bilen, og jeg trenger derfor en overgangskabel. Er det en sånn en? http://www.europeanautosource.com/product/dice-mediabridge-radio-connect-harness-dice-ipod-kit-r17 Prisen ser i utgangspunktet ok ut inntil man skal velge fraktalternativer. Da blir plutselig prisen hinsides med ca 65USD i frakt via UPS. Så kommer moms og tollavgift i tillegg. Hvor får jeg kjøpt en sånn overgangskabel til en grei pris? Vil en original CD-skifterkabel fra GS gjøre sammen nytten? Da slipper jeg vel unna med ca 350 kr inkl bmwccn-rabatt, men må ta til takke med en ledningsrull på 4 meter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Nå har jeg tatt enhetene ut av bilen og tatt bilder av kontaktene. Hv er de to nederste kontaktene på spilleren? De var det ikke plugget inn noen kabler i hos meg. Er de til cd-skifter-kabel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 F*** it, jeg bestilte den svindyre adaptersaken fra europeanautorsource jeg. Så slipper jeg å bruke mer tid på lete og knote rundt etter en alternativ løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Job done! Jeg la Dice-boksen i hanskerommet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Fy så tøft det er å kunne koble iPhonen til bilen med Bluetooth og spille av musikk trådløst. Og det samtidig som stereoanlegget ser nøyaktig ut slik det gjorde i 1998 da bilen rullet ut av fabrikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå