Hesjedal Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Forklarer det også gangen på motoren? Hvor finner jeg denne slangen? På selve forsterkeren?
Hesjedal Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Var nede i garasjen å så på det nå! Men er det en av de 2 slangene som kommer ut fremst på motoren? En tynn og en tykk slange? Den tynne går ned til en ''overgang'' fra tynn til tykk rugglette slange, så over på et koblingspunkt med en sensor på, så videre og ned til belgen på luftinntaket, etter lmm!?? Er det der feilen ligger? Eller er det fra andre slanger?? Litt vanskelig forklart!!
Hesjedal Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 Var slange nr 3 som hoppet av når jeg starta opp bilen! Denne er nå montert igjen, men bilen går fortsatt ujevnt! Kan det være noen andre slanger?
E30-328 Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Prøv å ta av nr 2 og blokker denne mot innsuget PS da har du ingen bkf!
Hesjedal Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 Prøvde det, men ingen forskjell. Men har glemt å si at jeg har powerfilter drit! Ser at det er mange ledninger som er plugget osv. Kan dette ha noe å si? Og et av de to ingangene etter LMM er også plugget! Begynner å bli meget lei, takk for svar, så langt!
E30-328 Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Prøv spray startgass for å se om du har falsk luft noen steder
E30-328 Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Prøv spray startgass for å se om du har falsk luft noen steder
camxer Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Du kan jo prøve å koble fra luftmengdemåleren og se om motorgangen forandrer seg. Om den går mye jevnere med den frakoblet så har du synderen der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå