Emihol1 Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 hei, skal bytte innmat i diffrensialen på min e34 525. det er en diff uten sperre osv. ligger det ikke noe shims osv som må byttes, eller er det bare å hive over?
TurboLag Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Det ligger shims og presshylse bak pinjongen. Enkleste for deg er om du kan bruke samme kronhjul som står i diffen fra før, så du slipper bry deg med shimsinga..
tobiastorvik Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 hei, skal bytte innmat i diffrensialen på min e34 525. det er en diff uten sperre osv.ligger det ikke noe shims osv som må byttes, eller er det bare å hive over? Bare å hive over har byttet innmat på e30 og e90.. Funker helt perfekt på begge uten ulyder osv
PM.Hagadøkken Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 hei, skal bytte innmat i diffrensialen på min e34 525. det er en diff uten sperre osv.ligger det ikke noe shims osv som må byttes, eller er det bare å hive over? Bare å hive over har byttet innmat på e30 og e90.. Funker helt perfekt på begge uten ulyder osv Er overhodet ikke bare å hive over! Det shimses jo fordi ingen klokker / innmat er helt eksakt like. Med feil shimsing ( Racing ) kan man fort shimse bort 40hk. Varmgang på lager er også en stor faktor. Sett det bort til noen som har greie på det, koster litt, men i lengden er nok det mest lønnsomt.
tobiastorvik Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 hei, skal bytte innmat i diffrensialen på min e34 525. det er en diff uten sperre osv.ligger det ikke noe shims osv som må byttes, eller er det bare å hive over? Bare å hive over har byttet innmat på e30 og e90.. Funker helt perfekt på begge uten ulyder osv Er overhodet ikke bare å hive over! Det shimses jo fordi ingen klokker / innmat er helt eksakt like. Med feil shimsing ( Racing ) kan man fort shimse bort 40hk. Varmgang på lager er også en stor faktor. Sett det bort til noen som har greie på det, koster litt, men i lengden er nok det mest lønnsomt. Det var vel og merke ingen racing diff vi bytta til bytta til LSD splitter ny,og der følger det ikke med noe shims.. Dessuten sjekket vi om der kom unormal varmgang og det var der heller ikke:) kansje vi bare hadde jævlig med flaks?
TurboLag Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 bruk kronhjul og pinjong som hører til huset. problem solved.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå