Hankook Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Hei. Jeg vurderer og lakke senter på felgene på cabben min. Jeg har tenkt på og få senter lakket i samme farge som bilen. Noen som kan hjelpe meg med det? Andre forslag blir også satt pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Kan prøve deg her også viewtopic.php?f=6&t=35817 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Har postet i "den store photoshop tråden" også. Hadde satt stor pris på hjelp i denne anledning. Bil skal inn i lakkboksen iløpet av neste uke. Så må ha bestemt meg til da. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Bumper denne i håp om litt hjelp. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Ingen som vil hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Bump Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Hjelp blir satt stor pris på, i morgen blir bilen kjørt bort til lakkereren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå