Egilbern Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Heisann. Har noen spørsmål ang ettermontering av turbo på m42.. en - Ang kjøling av olje. Trenger jeg oljekjøler, og kan jeg montere denne mellom turbo og oljetrykkuttak? Hva er for lite, og for mye oljetemp? to - Senker kompresjonen fra ti, til åttekommafem med en tre millimeters toppakning. Dette burde holde? tre - Kjører med orginaldyser, bensintrykk, og ecu. Blir det noen problemer med dette? Har bare tenkt en nullkommafire, nullkommafem bar.. fire - Bør jeg ha noen andre tennplugger? Og hvilken oljetype anbefales? fem - Rådene og veiva er vel smidd orginalt, men holder stemplene på m42'en til dette? seks - Hvordan blir det med vakuum da? Har jeg fortsatt vakuum via innsugsmanifolden på turbobygg? Ble en god del teite spørsmål, men er en gutt på seksten som ønsker å lære
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå