Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Har noen spørsmål ang ettermontering av turbo på m42..

en - Ang kjøling av olje. Trenger jeg oljekjøler, og kan jeg montere denne mellom turbo og oljetrykkuttak? Hva er for lite, og for mye oljetemp?

to - Senker kompresjonen fra ti, til åttekommafem med en tre millimeters toppakning. Dette burde holde?

tre - Kjører med orginaldyser, bensintrykk, og ecu. Blir det noen problemer med dette? Har bare tenkt en nullkommafire, nullkommafem bar..

fire - Bør jeg ha noen andre tennplugger? Og hvilken oljetype anbefales?

fem - Rådene og veiva er vel smidd orginalt, men holder stemplene på m42'en til dette?

seks - Hvordan blir det med vakuum da? Har jeg fortsatt vakuum via innsugsmanifolden på turbobygg?

Ble en god del teite spørsmål, men er en gutt på seksten som ønsker å lære :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...