Endre87 Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Hei! Jeg ble påkjørt for noen måneder siden og lufter derfor bilen for salg! hel eller i deler! Så er det noe du trenger så er det bare å komme med bud på hva det gjelder! Bilen har nye dempere forran, nye bremse skiver bak og en del nye deler på bakstilling og motor! Interiøret: ( Interiøret er strøken sett bort fra en liten rift i førersetet ) Pris: 12 000kr Noen bilder av bilen:
Endre87 Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Skrevet Juni 2, 2012 E39 er vel ikke akkurat 320 hehe, nei er vel ikke det gammel vane
Bjørnøy Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 Hvis den har fargekode Svart 2 668, hvor mye skal du ha for høyre bakdør?
Endre87 Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 Interiørlister? pris? tror jeg skal ha de sjøl, skal se hvordan de er i min bil først. Kommer tilbake med det om en liten stund.
Endre87 Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 Pris på radio/spiller komplett? Skal ha det selv desverre, spiller i min bil er gåen serru :/ Mvh Endre
ChristerM Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Hvor mye for bremseskiver bak? Interessert i å selge interiør uten paneler?
Onkel Ballong Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Gassdempere for bakluka (ikke glassruta) og rattet? Gassdemperne under forutsetning at de klarer holde bakluka oppe såklart. EDIT: Og skiltbelysningslampene bak?
Årlie Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Hvordan er sikkerhetsbeltet for fører? Trenger et i bra stand
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå