Gå til innhold

BMW 327 Turbo vurderes solgt

Share

Anbefalte innlegg

Hei, da vurderer jeg salg av min e30 da den rett og slett egentlig er for voldsom for meg.

713HK og 878Nm på bakhjula, det går sinnsykt bra :)

Bilen er en stroket 2.5 liter med turbo, her er alt gjort så jeg remser ikke opp det her, for de som kjenner til bilen fra før så vet de det, for de som ikke vet kan ta en tlf til meg så skal jeg forklare så godt jeg kan :)

bare toppen på denne koster en formue siden den var kjøpt fabrikksny fra kolbersmith støpt uten de kjente kanalene som må sveises ved turbokonvertering, skikkelig portet og grom for å si det sånn.

det er coilovers på bilen, m5 bakstilling med exenter foringer for justering av camber og spissing/spredning, m5 diff.

Spesielle dragrace drivknuter og svikstål stikkakslinger

modifisert styring for bedre rattutslag, gromt bur, gromme stoler og 6 punkt seler, slukkingsanlegg i bilen, pedalbox +++++

er altfor mye å skrive om denne da den er påkostet himmelske summer.

Jeg kjøpte den i litt risig forfatning og har kostet på den nye coiler, ny turbo, sveiset opp trykkrørene, byttet div klemmer og småting :) så nå er den helt fenomenal.

kjørte den på Gatebil som var nå i mai å til dere som så det så beklager for amatør kjøringa mi men bilen er for vill for meg derfor ble jeg pysete :( men det skal sies at det var ikke mange som kjørte forbi da ;)

jeg tok girkassen min på lørdag desverre men den holdt mye lenger en jeg hadde regnet med så jeg er storførnøyd, ny kasse er allerede i hus ;)

Jeg kan være åpen for bytteforslag men ikke noe sånn originalt 150hk greier da :P det må være bil som kan driftes med. VURDERES kun solgt visst jeg får byttet i noe som er mere egnet for drifting med meg bak rattet da denne er extreme.

Bilen er jo også lisensiert så bare å ta årskontroll å betale så kan du kjøre time attack, extreme, bakkeløp you name it ;)

Ring eller sms for info :) tlf 99777657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
  • 6 months later...
Denne står nok i garagen min med defekt motor... ikke mye som var på stell her!

Håper på å få motor mer velfungerende nå :)

Beklagelig å høre når den var helt fin når vi byttet :S

men man tar alltid en sjans når man kjøper "misbrukte" biler.

De ebay delene og mappinga som vart gjort på audien kostet meg mange tusen også så vi tok begge en

sjans og gjorde vel egentlig en helt grei handel begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...