Mach Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 har just byttet motor i en 320D men den "nye" motoren får bare ikke diesel.. sviver på startgass men så fort en slutter med gass så dauer den.. den elektriske pumpa i tanken gir diesel fram til der slangene er skøytet samme til motoren (med torpedo veggen).. håper noen her kan hjelpe meg. !
Mach Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Dette er den typen som filteret ligger under bilen faktisk.. Så ja dieselen går gjennom det. men kommer ikke noe diesel fram til rail røret men det kan kansje være en sensor på pumpa .. ?
camxer Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Jeg har hatt dieselbil en kort stund, men fikk med meg at startgass er ikke lurt å bruke på dieselmotor... Så jeg ville ha lagt fra meg den boksen Hører du at pumpen går? Kan være lurt å sjekke sikringen og om den får i det hele tatt strøm i seg.
LarsBMW Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Han sier at matepumpa virker. Har du byttet styreenheten også? Uten å kode inn ews.
Svendis Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Bruker du den motorstyringen som hører til bilen? Synkronisering av dde-ews ville jeg ha prøvd
Mach Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 fant feilen .. ! byttet en stk føler bak diesel pumpa å 2 stk på rail røret .. så endte det opp med at en stk sikkring va gåen .. så nå sviver den foreløpig veldig bra .. men ellers takk for ideane ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå