Reven Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 Selger nå go bilen min. E ein 520i Automat, me møkje utstyr og ganske strøken, 98% rustfri, litt rust rundt bagasjerommet som e heilt vanligt på så gammale bil. Bilen e kjørt litt øve 192 000 km. E ein perfekt bil for ungdom, fått møkje skryt øve bilen. Av både voksne å ungdommer. D e ein bil du snur deg å ser etter. Pris. 80 000.- / bud Bilen e bara voksen kjørt før eg kjøpte ann. Blitt importert fra tyskland i 2000 vist eg ikkje huske feil. Bilen e ikkje kjørt så møkje siden eg jobbe på sjøen, å når eg på jobbe står bilen i garasje i 4 uker å blir brukt litt av en mekaniker som følger med bilen mens eg e på sjøen, han kjøre ein liten tur ein gong i vekå sånt at bremser ikkje ska stivne. Har gjort bilen litt mer ungdomslige itte eg kjøpte ann. Montert M-tech framme å bak å m5 list på bagasjerommet, nye blanke lykter framme å sota lykter bak, nye 19’’ original felger, nye svarte grill, gjort chrom listene øve te shadowline lister, sota rutene bak i bilen uten om bakvinduet, har elektriske gardina der. Nye bremseklosser framme å bak, nye vannpumpe, nye radiator te automatkassen, heilt nye sommerdekk. Alt utskifting blir gjort på verksted, å montering av m-tech er blitt gjort av hjelp fra mekanikeren. Svart skinn interiør. Multifunksjonsratt me varme i. Originale telefon. Originalt senke sett, 20 framme å 20 bak. Originale business cd-spillar. Kjørecomputer. Cruisekontroll. Gardiner i sidevinduene bak. Takluke. Varme i setene framme. Fullt anlegg, 10 høyttalere i bilen, står i originalt. (2x12’’ ette montert i bagasjerommet som kan følge med for 5000 ekstra) +++ så eg ikkje kjeme på i farten.
Ynot Skrevet Juli 14, 2012 Skrevet Juli 14, 2012 pen bil, men tror nok du har priset deg ut av markedet... uansett free bump.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå