huldra66 Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Div E39 deler selges ,Spør , gi bud Holder til Rogaland / Klepp , deler må helst hentes men kan sende smådelene. Se bilder, dør selges enten Komplett ( slik de er ) vindu og Heis. Fanger er komplett med Bjelke og Dempere. Farge på Dører er Aspen Silber tror jeg , Fanger er Sølv Listene er for alle fire dører , girspak , og en av dasjbord listene , ( mangler litt her ) Komplett mellomaksel , noe usikker på hvor den kom fra Høyre bakdør til sedan , Rustfri 800kr uten vindu, og heis 1200 komplett blir nok fin som ny med litt polering. ' Null rust bakre kant under pakning. Til Høyre fremdør , el heis vindu og håndtak i Aspen Silber. Bakre Fanger Sedan i sølv 1000kr , hel og ganske bra , noen striper men kan sikkert brukes uten og lakkere viss den blir oppolert. Komplett med Bjelke og Dempere. Mellomaksel komplett med lager og hardyskive 1000kr tror den har stått på en 520 eller 523 automat Svarte interiør lister 500kr ( ikke pianolakk men ser svart/gråe ut eller omtrent som børstet )
huldra66 Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Komplette lister innvendigt? Så fall tar jeg dem! Desverre ikke helt komplett , mangler over hanskerom , og en av de små + eventuell rundt gir velger det som er på bildene følger med. Men ser att Koed selger disse også i deler så en kan eventuelt komplettere der https://www.koed.no/2.5.asp?kbnummer=11 ... &soegeord=
huldra66 Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Skrevet Juli 3, 2012 Oppdatert annonse har fortsatt div deler liggende
Mysemannen Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 Har du midtarmlen i svart uten telefon, evt luftkanaler fra filterboks til torpedo?
huldra66 Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 Har du midtarmlen i svart uten telefon, evt luftkanaler fra filterboks til torpedo? Sorry har ikke dette
robin.andre.johansen Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Trenger el-vindusheis til venstre bakdør.. eller motoren er i orden, kun selve heisen med vaieren som er ødelagt.. har du noe sånt liggende?
huldra66 Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Skrevet Juli 9, 2012 Trenger el-vindusheis til venstre bakdør.. eller motoren er i orden, kun selve heisen med vaieren som er ødelagt.. har du noe sånt liggende? Har de andre komplette , men den venstre bak er i deler tror vaiere og heisen er iorden men bare avsporet motoren mangler. Jeg kan ta en kikk på den og se om det kan monteres igjen og eventuelt att du bruker din motor. Hilsen Terje
Kai-P. Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Er aluminiumen på speilføttene veldig korrodert? Evnt pris på speil?
huldra66 Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Skrevet Juli 10, 2012 passer venstre fram dør stv? ;P Nei desverre , men den er uansett solgt nå
huldra66 Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Skrevet Juli 10, 2012 Er aluminiumen på speilføttene veldig korrodert? Evnt pris på speil? Desverre solgt også , har endret annonse slik att det som er igjen er på bilder.
sh0xx Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 er bakfangeren fra bil med eller uten hengerfeste? trenger komplett fanger med bjelke, dempere å fangere PM meg for pris hvis jeg henter å hvis du sender ^^
huldra66 Skrevet August 23, 2012 Forfatter Skrevet August 23, 2012 Fanger er komplett med bjelker,dempere og fanger. og uten hengerfeste. PM sendt
Jimxd Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 Da regner jeg med listene ikke passer på STV heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå