bmwmann24 Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Hva kan det skyldes? Sliter voldsomt med å få bilen til å gå ordentlig. Virker ikke helt som den går på alle sylinderne, den hørtes mer ut som en enkel pekkar. Må vel krype til korset å levere den inn på verksted:( Det er nedtur.
bmwmann24 Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Forøvrig så er det en e34 m50b20, med 320i topp.
LarsBMW Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Sjekk rundt innsuget med startgass. Evnt. kan den store gummislangen til tomgangsmotoren ha hoppet av. Den sitter under innsuget.
bmwmann24 Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Den sitter helt fint. Kan smellinga tyde på falskluft? vacuum feil?
hao Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Hvis dette kom i forbindelse med skifte av topp så er det nok justering av kammer/ventiler feil. Har du fått gjort dette på verksted er det bare å levere den tilbake å forvente at de ordner opp. Alternativet er kamakselsensor som sitter på toppen
bmwmann24 Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Jobben ble gjort av Nils J. Han er fagmann og har byttet flere bmw topper enn de fleste:P Men, tror jeg har en kam sensor liggende! takk for innspill og tips!
LarsBMW Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Smelling i innsuget kan komme av falskluft ja. Er ikke vanos blokk med ikke vanos topp dette? Det er forskjell på reimskiva på veiva og da smeller det i innsuget.
bmwmann24 Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Neida, blokka er fra nonvanos. Jeg skal gå mer til verks i kveld. kommer med bilder og updates.
jeej17 Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Hadde dette probleme eg og ! husk det kan vere sprekke i insuget me som gjør dette !
Halbakken Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Har vært borti det samme før, da var det bare noe så enkelt som at pluggene som var helt utslitte
bmwmann24 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 Det er ikke sprikk i innsug, og pluggene er nye!
bmwmann24 Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Skrevet Juni 11, 2012 Da har man gått over kam/drev osv.. Alt stemte. Bilen går forøvrig på tomgang, såvidt! Ingen reaksjoner når jeg gir gass. bilen går uavhengig om jeg gir bånn gass eller ikke.. hm, noen ide?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå