Gå til innhold

1500kronersbilen. e34 525tds sedan styling/ombyggingsprosjek

Anbefalte innlegg

• 3 months later...
Skrevet

har ikkje blitt gjort noe her på en evighet, men begynt å småputle litt igjen nå.

seinsommeren ifjor så døde eine breifelgen i tsw settet mitt bare ett par dager før de skulle av :( ute av produksjon også og umulig å oppdrive.

tiden va inne for ei forandring.

etter en useriøs henvendelse eg fikk i jakten på like felger som tsw`ene (ein kar uten tlf nr og mail og heller ingen navn) som meinte han hadde ett sett i 19toms som var påbegynt å gjøres om til hvitt senter, men bare i 19toms så fikk eg en ide :)

etter x` antall timer på ebay så datt eg tilbake igjen på samme sorten felger som eg kjøpte når eg først begynte på bilen bare i 20toms denne gangen med riktig innpress.

20x11 bak og 20x9 foran. 285/25 og 235/30 dekk.

fikk det endelig akkurat som eg ville ha det :)

ble lakket hvite i senter og så var de klare.

fikk bort spacerne eg hadde i fjor og de passe perfekt uten å subbe.

zgmyhnhx7bow96mhzzjl.jpg

Skrevet
helråe felger som passer bilen :)

tusen takk Daniel :)

likte bilen bedre før du begynte med den jeg da:)

haters gonna hate :)

får du virkelig 20" på e34?

hei du :) det er ingen problem på min ihvertfall :)

er senket 55/35 også. men bak på en original bil med så breie felger som dette må du sikkert valse litt (titter du litt tidligere i prosjektet så får du se ka eg gjorde med skjermbuene mine bak) er litt lagt ut, men ikkje mye.

foran har eg skiftet skjermer også, men er fortsatt originale innerskjermer og det svinger alle veier uten å ta borti noe :) kjører et13 både foran og bak.

Hva heter felgene? :-)

hei du :) felgene heter "XXR 526" 20x11 og 20x9 et13.

20 er vel det største de er levert i mens de også fåes i 17 og 18, men da i max 10 og 10,5 bredde. hender seg att du finner de på ebay, men ikkje alltid de ligger ute. ellers så selles de også hos "next level motoring usa".

finner de på noen nettbutikker her i landet men da til priser fra 10k og oppover for 18toms.

er absolutt til å anbefale! han som la på dekkene for meg skrøt over kor godt balanserte de er til å være sånne felger som dette :)

Skrevet
får du virkelig 20" på e34?

hei du :) det er ingen problem på min ihvertfall :)

er senket 55/35 også. men bak på en original bil med så breie felger som dette må du sikkert valse litt (titter du litt tidligere i prosjektet så får du se ka eg gjorde med skjermbuene mine bak) er litt lagt ut, men ikkje mye.

foran har eg skiftet skjermer også, men er fortsatt originale innerskjermer og det svinger alle veier uten å ta borti noe :) kjører et13 både foran og bak.

min subber forran med 18", kjører 205/40/18 på 8" felger, 5cm bakkeklaring.

Skrevet
min subber forran med 18", kjører 205/40/18 på 8" felger, 5cm bakkeklaring.

hmm... ka innpress bruke du da og kor mye har du senket egentlig? :P

min er senket 55mm foran med supersport fjøre og kw dempere.

235/30-20 på 9toms brei felg med et13. ingen spacing eller noe sånt. bare bolt on.

er mulig glassfiber fremskjermene mine flytta buen litt ut, men syns det skal være rart også da de originale plast innerskjermene passa rett over på kanten på disse :S

Skrevet

Blei grisetøft med de felgene!

Sånne har jeg vurdert kjøpe til sjuern også.. å nå blei jeg ikke særlig mere gira når jeg så kanten.....

Skrevet
Blei grisetøft med de felgene!

Sånne har jeg vurdert kjøpe til sjuern også.. å nå blei jeg ikke særlig mere gira når jeg så kanten.....

Takker :)

Vil tro disse går rett på en 7'er uten særlige problemer ;) 3,25" kant foran og 5,25" kant bak :D

• 10 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...