Driftking1 Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 har ein e39 som skal hugges. er masse strøkne deler på denne bilen da den er gått 113.000km. bare for og nevne noe: har komplett strøkent svart skinn interiør motor og gir i toppstand rustfritt karosseri har alt annet utenom panser, frontfanger, høyre hjulbue og passasjerdør framme da bilen er krasjet. ring eller send mld på 92873185 for pris og meir info
Driftking1 Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 Hvor mye tenker du for full interiør ? =) koss høres det ut med 10.000 for komplett strøkent interiør?
Kai-P. Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Har bilen digitalt klimaanlegg? Er ute etter viftemotor. Hvor mye skal du ha for den?
Hns1 Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Skulle gjerne kjøpt det handlene ditt.. og har du svart taktrekk så kjøper jeg gjerne det også.
Driftking1 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 Har bilen digitalt klimaanlegg? Er ute etter viftemotor. Hvor mye skal du ha for den? Litt usikker om det er digital klima, men tror det:) skal sjekke etter jobb;)
Driftking1 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 har du belte låsene bak, høyre og venstre? Ja, har det;)
Kai-P. Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Har bilen digitalt klimaanlegg? Er ute etter viftemotor. Hvor mye skal du ha for den? Litt usikker om det er digital klima, men tror det:) skal sjekke etter jobb;) Flott! Kanskje du i samme slengen kunne sjekket tilstanden på sidespeilene? Og eventuelt gitt meg en pris på dem.
Driftking1 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 Har bilen digitalt klimaanlegg? Er ute etter viftemotor. Hvor mye skal du ha for den? Litt usikker om det er digital klima, men tror det:) skal sjekke etter jobb;) Flott! Kanskje du i samme slengen kunne sjekket tilstanden på sidespeilene? Og eventuelt gitt meg en pris på dem. Skal sjekke opp når jeg kommer hjem i kveld;)
Bøe Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 har du belte låsene bak, høyre og venstre? Ja, har det;) Har du bilder av de?
Driftking1 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 Har bilen digitalt klimaanlegg? Er ute etter viftemotor. Hvor mye skal du ha for den? Litt usikker om det er digital klima, men tror det:) skal sjekke etter jobb;) Flott! Kanskje du i samme slengen kunne sjekket tilstanden på sidespeilene? Og eventuelt gitt meg en pris på dem. Speilene er heile og fine ingen lakk skader eller noe som helst;) Og det er digital klima;) er det viftemotor eller klima kontroll du vil ha?
Driftking1 Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 har du belte låsene bak, høyre og venstre? Ja, har det;) Har du bilder av de? Har dessverre ikkje bilder av di..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå