Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en hel '93 525ia da jeg skulle bygge om min '93 520i til 525i. Jeg sitter altså igjen med masse deler for mye i jevnt over god stand selv om noe alt er solgt :) Jeg har laget en simpel liste under over store deler av hva jeg har igjen. Spør gjerne etter deler selv om de ikke er listet opp. Oppdaterer fortløpende...

- ABS enhet

- analog klokke

- bagasjelokk

- baklykter (oransj blink)

- bakseter med nakkestøtte, ultramarine stoff

- basskasse, utsparing til 2x12" med terminaler (lukket)

- blinklys (oransj)

- bærearmer, bak

- calippere, '93 520i

- dørbekledning, ultramarine

- framdører, Gletscherblau Metallic 280 (pene)

- dører, Diamant Schwartz? (ribbet)

- eksos, bakre eksospotte, '93 525ia (i god stand)

- forskjerm, høyre

- frontlykt, høyre

- gassdemper fram (kun èn)

- gulvteppe, ultramarine

- hanskerom, ultramarine

- innstegslister

- mellomaksel, '93 520i

- mellomaksel, 525i manuell bakre halvdel

- mellomaksel, 525i automat fremre halvdel

- midtkonsoll

- panser (god stand)

- rattstamme med tilt

- sidespeil facelift venstre side (må lakkeres)

- sladrespeil

- stålfelger 15" med dekk og originale kapsler

- takluke, elektrisk (komplett)

- taktrekk, lys grå

- travers, '93 520i bud

- varmeapparat

- vindusheis foran, elektrisk

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

har du "ledningsett" elvindu med reele til bilen? har dører med el vindu til en bil uten elvindu og mangler kontakt under midtkonsoll og ingen store styringsbokser under baksete.

Skrevet

Er det ledig kontakt til styreboksene under baksetet da? Hvis ikke kan det bli en stor operasjon om du skal ha det originalt... Går an å kjøpe ettermonteringskit. Jeg har komplett ledningsnett om du ønsker å skifte ut. Da har du mulighet for å montere cruise control også :) Har bryterpanel også.

Skrevet
Har du et bilde av førerdøra?

Ikke foran meg nå, men kjøre innom lageret å knipse om æ ikke finner bilder på datamaskinen... Om du er interessert selvfølgelig :) Døra er forøvrig i samme stand som passasjerdøra du ser på bildet.

Mvh, Kjetil

Skrevet
Fin deleside :)) lurer litt på hvordan du fikk ut varmeapparatet, helt ut?

Takk for det :) Nå demonterte jeg jo hele bilen, så jeg tok den ut etter dashbordet var demontert. Vet det er en luke man kan komme til fra motorrommet, men tviler på at du får den ut der uten å flytte hele motoren litt frem...

Skrevet

Skjønner jeg godt :P Venstre frontlykt er dessverre solgt og viskerarmene tok jeg faktisk ikke vare på. Har visst bare upopulære deler igjen. Hehe...

Skrevet

hva skal du ha for ledningsnettet? har du også styringsboks for vinduene? har ikke kontakter i bunn av spalten foran boksen i baksetet så da blir det en stor jobb å få el vindu til å funke?

Skrevet

450,-. Tror jeg har solgt alle relèboksene og grunnmodulene... Ta bilde av boksen du har på venstre side under baksetet og send meg :) Du har ingen kontakter under midtkonsollen?

Skrevet

Boksen bak og alle kontakter følger med i ledningsnettet mitt by the way :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...