skiern Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Finnes det noen pirkete entusiaster i Bergen som har anledning til å gjøre meg en stor tjeneste og ta en kikk på en bil for meg der? "Oppdraget" går da evt. ut på å ta en visuell sjekk av bilen og se at den ser bra ut. Bilen står hos en forhandler. Ifølge aktuell forhandler er bilen strøken innvendig og utvendig. Har selv erfart at slike utsagn ikke alltid stemmer overens med virkeligheten, derfor hadde det vært fint med et par objektive øyne til å se på den. Årsaken til at jeg spør er at jeg bor 55mil unna og ønsker ikke å kjøre bomtur. Jeg er selv veldig pirkete, så om vedkommende som evt ser på bilen også er det, er det selvfølgelig et stort pluss Ta evt. kontakt på PM for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Kan gjer e gjøre det jeg ! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Takk for det, men er allerede en som har kontaktet meg. Gir deg beskjed om jeg fortsatt har behov for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå