Mantis Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Har trålet finn.no og autodb ganske lenge nå på jakt etter den perfekte bruktbilen. Problemet er at jeg ikke klarer å finne den, så kanskje dere her inne kan hjelpe meg litt? Dette er penger jeg har spart lenge og mye svette på overtid har det blitt, så noe lur invistering hadde jo vært kjekt Hva jeg ønsker: Merke: BMW selvfølgelig Modell: E39 og E38 er i hovedsak det jeg er ute etter, men alt av interesse. Motor: Her er det ikke så nøye sålenge det er over 1.8 Km-stand: Her vil man gjærne ha så lav som mulig, men biler over 200.000 blir også vurdert PRIS: Maks 75.000,- inkl kostander. Rett og slett fordi det er det jeg har disponibelt til bil nå. Annet: Skinninteriør, m-tech og litt utstyr er så absolut et pluss. Manuell eller automat spiller ikke særlig stor rolle.. for meg er det fordeler og ulemper med begge. Grunnen til jeg spør her er gjærne fordi noen kjenner noen som har en, kanskje har en selv, vet om en i lokalavisa eller bare kommer over en fin en på internett. Det eneste som ikke går er omfattende rustskader på bilen. Her strekker ikke mine kunnskaper til og det vet jeg av erfaring. Rust er døden. Virker som man får mest for pengene dersom man handler E39, fordi det finnes veldig mange av dem og dermed blir prisen presset ned for å stå seg i stil med markedet. Har man flaks kan man også stikke av med en fin E38 for under 75.000,-. Så en 728i på finn som gikk nå for litt siden for 65.000 med 150.000km, skinn og fult utstyr. Ellers tar jeg i mot tips for brukt BMW for under 75.000 med stor takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Til mitt bruk ble 320 en del dyrere enn Z3'en sin 1,8 liter når det kom til forbruk. Hvis du driter i masse ekstra utsyr og elektronik er man jo ganske safe på at du ikke får elektriske feil. E39 og E38 er begge tunge biler, så en 523 er kanskje bedre enn 520 påtanke med akselerasjon etc. Er ikke så mye dyrere i drift mellom rekke sekserene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Er budsjettet ditt 75000,- og du ikke er kresen i forhold til fargekombinasjoner og utstyr ville jeg sett etter en original e39, og gjerne et "ryddig" eksemplar med få eiere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Om E39, må det vere sedan da? Ikke skyt meg om jeg ikke ser om du har skrevet noe om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Har funnet bil Ble en E39 523i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Good for you! Link til oss andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Link ja ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå