Tommen325 Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Heisann. Har bestilte meg en Innovate bredbåndslambda for et par dager siden, og fikk den hjem i dag. Men, nå når jeg har fått den er det flere som sier at Innovate er noe herk som må kalibreres i friluft svært ofte.. Har hatt prosport før og var veldig fornøyd med det. Noen som har noe erfaring med Innovate å kan bekrefte eller avkrefte denne påstanden om kalibrering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 kommer helt an på hvordan blanding du kjører. og selvfølgelig hva du bruker lambdaen til. Innovate sier vel hver 6. måned for trimmede biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Ja, nettopp. Di jeg prata med sa minst en gang i uka.. Det høres jo meningsløst ut. Skal brukes på en fjøsmotor ( B230FK) som er moderat trimma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Jeg har brukt min under ganske drøye "arbeidsforhold" i ett par år, og den virker å være stabil den. Kalibrerer den ett par ganger i løpet av året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 det som er viktig er jo å la den varme seg opp før man startet... Tipper mange slurver med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Det er mest viktig om den sjelden får brent av seg ved lengre kjøring hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå