goty Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Noen som har noen tips angående fjerning av tectyl? Er det hammer og flatjern som er det eneste som fungerer? Skal gyve løs på understellet på 02,n i da da jeg mistenker at det gjemmer seg noe stygg rust dær, har en "flammekaster" tilgjengelig også hvis det er mulig å brenne det vekk ? Mener jeg så noen skrev det et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e36touring Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Vinkelsliper med stålkost på er saker, fjerner alt annet enn stålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Vinkelsliper vil jo fjerne den orginale grunninga, og det er jo ikke nødvendig hvis det ikke er rust der. Blir jo bare ekstra jobb med og syregrunne alt på nytt. Jeg vet ikke om den løsner hvis du går over med varmepistol. Kan jo være verdt et forsøk. Kraftig høytrykk stimer kan jo også være en mulighet. Du får opdatere hvis du kommer på en god metode. Skal til med det samme selv over sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå