LundE46 Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Hei, nettopp kjøpt meg en Bmw e46 320dat 01 mod. Er det noen som har vært borti at den går opp på turtall når man bremser i nedoverbakker?
eskildb Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Lurer på det samme selv. Girer ned både en og to ganger til meg når jeg bremser i nedoverbakker..
camxer Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Min automat gjør det samme om jeg holder bremsen litt lenger inne i nedoverbakke. Er jo ganske greit at den bremser med gir "automatisk"
mspec Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Såvidt jeg vet skal det være slik.Det hjelper deg å holde igjen bilen i bakker
eskildb Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Men når min girer ned 2 ganger, føler jeg nesten den bremser for mye:P er oppe i 4000 rpm noen ganger, og da må jeg gi gass eller gire manuelt for å føle at det skal bli naturlig kjøring..er det mulig å programmere om kassen?
mspec Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Det er mulig å oppdatere software på kassen,men om dette vil hjelpe vet ikke jeg. eneste jeg kjenner til er at det har hjulpet med silkemyk giring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå