fskarboe Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Selger en ENCO B-190 DVD/GPS som passer til alle BMW E90/E91/E92/E93 med automatisk klima... Enheten er som ny, i original forpakning med alt av kabler som følger med! Dette er en "Dynavin-klone" med de samme funksjonene som en dynavin-spiller og med et meget pent brukergrensesnitt.. Link til enheten med bilder av brukergrensesnittet: http://szenco.en.alibaba.com/product/54 ... B190_.html Windows CE 6.0 version 1, High-quality 7" LCD display touchscreen(800*480 piex) 2, With Can-Bus Steering Wheel Controller. 3, Bluetooth suppport:BT-music,phonebook display name. 4, DVD/VCD/CD/MP3/MPEG4/DIVX/CD-R/WMA/JPEG. 5, Built in FM/AM tuner/ with RDS 6, With USB,Two TF slot, 7, suppport iPod function 8, With Bluetooth function with Phonebook display name. 9, 4 * 60 high-power amplifier 10,OSD language 17 kinds: English,German,French,Spanish,Dutch,Hungarian,Czech,Danish, Norwegian, Swedish,Portuguese,Italian,Finland,Roumania,Greek,Russian,Poland 11, Build in GPS system Double CPU: 600MHZ,RAM: 128MB 12, Dual zone function: drive can listen to music while viewing the map. 13, Customers themselves can change the boot LOGO SD NB! NB! NB! GPS-funksjonen på denne fungerer ikke som den skal!! Det er grunnen til at den selges... Alt annet fungerer som det skal på enheten (musikk, film, sd, dvd, ipod, bluetooth++) MEN når man går inn i navigasjons-programmet så flimrer skjermen litt, eller så får man opp "No signal"! Jeg har ikke peiling på å fikse slikt, og halve grunnen til at jeg kjøpte enheten var å få navigasjon... Importerte denne enheten selv fra Kina, så ingen hjelp å få fra fabrikken Personen som kjøper denne enheten bør enten greie seg uten navigasjon, eller ha litt peiling slik at han kan skru opp enheten og fikse den... (siden skjermen flimrer vil jeg tro det må være en dårlig kontakt/kobling en plass??) Pris: 2000kr eller bud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå