EliteWolf Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Morn. Jeg har nettopp kjøpt komplett senkesett fra GS til min E36 touring (98. mod). Men vil ønsker heller å sette det på sedan jeg har (E36 92. mod). Sedanen er ett opprettings prosjekt jeg har, og trenger uansett nye dempere til den... Skal også selge unna stasjonsvogna, og ønsker derfor ikke mer utgifter enn nudvendig... Så noen som vet om senkesett til dempere foran og bak passer over fra touring te sedan?
OrjanBmw Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Ifølge MECA passer ikke fjører fra sedan til touring eller omvendt. men kan jo alltids prøve...
EliteWolf Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 Argh! Da blir det kanskje problematisk å få det godkjent med senkefjerer på sedan da? (Har aldri vært borti det før..) Får vel selvom prøve å putte det på, og se om det passer ..
OrjanBmw Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 du har vel 14 dagers angrefrist hvis det er kjøpt i norge eller butikker som har nettsider på norsk (butikker som retter seg mot det norske marked) hvis du kontakter de og sier du vil bytte settet mot et til sedan eller benytte deg av 14dg angrerett så fikser de det fort og greit.,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå