ChezApu Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Hei. Lurer derfor på om noen kjenner til et bra, pålitelig verksted i Polen, Litauen eller Estland hvor man kan sette inn en BMW 750 og få fikset litt lakk, noe mekanisk, elektrisk og interiør? Siden bilen ikke var det den ble forespeilet ved kjøp har jeg lyst til å sette den i så nær perfekt stand som jeg kan uten å ta en full restaurering, men det har jeg ikke råd til her på berget. Alle svar motta med takk
a4driver Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Jeg har benyttet meg av Audi verksted i Riga(Latvia). Møller norge eier audi forhandlerene der borte også, og prisene var ca 25% av her. Betalte 4900 for en service møller i Tønsberg skulle ha 21000 for. Topp service, og de prater engelsk. BMW i Riga kan du jo sende mail for å spørre. info@wess-select.lv Arbeidsprisen der er ca 10% av her. Ferje tur retur stockholm riga er 3000,- i tillegg.
ChezApu Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 Jeg har benyttet meg av Audi verksted i Riga(Latvia). Møller norge eier audi forhandlerene der borte også, og prisene var ca 25% av her. Betalte 4900 for en service møller i Tønsberg skulle ha 21000 for. Topp service, og de prater engelsk. BMW i Riga kan du jo sende mail for å spørre. info@wess-select.lvArbeidsprisen der er ca 10% av her. Ferje tur retur stockholm riga er 3000,- i tillegg. Takker for god tilbakemelding - sikert flere som lurer på disse tingene på forumet, greit å kunne ha noen referanser.
Farrukh M Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Frister . håper de tar på seg store jobbe som bygge manuel fra automat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå