Supermen Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 8J x 19" og 9J x 19"....På en X3 -SUV-.... Hvilken dekk størrelse anbefales? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 225/45-19 255/40-19 vil passe perfekt uten strekk eller at de blir for breie for felgen. samme rulleomkretsen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Skyter rett fra hofta uten å googla en gang, men hva med xdrive og forskjellige rulleomkretser? Mener å ha lest et sted at quattro/scooby wrx sti ikke var så begeistra for forskjellig brede forran og bak, da det sleit på drivverket og diffen, men men... Kanskje x3 kommer med forskjellige brede forran og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 bredda har vel ikke noe å si, så lenge rylleomkretsen er det samme foran og bak, og det vil den være etter mine "utrekninger" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supermen Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 ikke orginale bmw felger dette!! bare jeg som har 9J Bak og 8J foran x 19"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supermen Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 har sendt et par forespørsler på mail rundt til noen dekkforhandlere....venter på svar...hører hva "ekspertene" sier...heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Det står ikke alternativ dekkdimensjon i vognkort/inne i karmen på førerdør da? Kanskje det er noe der som ser fornuftig ut med tanke på hva du kan bruke på 19" felger. At du har 2 forskjellige bredder spiller vel ikke så stor rolle om rulleomkretsen blir noenlunde lik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Etter å ha googla litt, så ser det ut til å gå fint mtp det er såppas lite avvik fra hverandre. Akk som folk over meg sier. Var bare en liten varseltrekant som kom opp i hode mitt når jeg tenkte forskjellige dimmer på 4x4 system. Men så lenge de er såppas like så spiller det ingen rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå