stianvell Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Hei! har montert sinterclutch i en e30 men m50b25 motor, kjøpte delene som var ment til motoren.. Men, får ikke fridd ut clutcen forige eier har skjært hull i kassa,så har jo et lite "inspeksjonshull". ser at utløserlager osv beveger på seg kansje 2cm, men ser også at paddene på clutchen ikke går helt i fra trykkplata.. Pedalen er ikke så hard som jeg trudde den skulle bli etter montering av sinter, men muligens at jeg ikke har fått luftet ordentlig? men er noe trykk i pedalen. Så om noen har et tips eller flere å komme med så blir jeg happy:) evt en clutch luftings guide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Pedalen blir ikke hardere av sinterlamell. Da trenger du også annen trykkplate. Målte du tykkelse på ny og gammel lamell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 har montert Sachs trykkplate også, nei fikk ikke målt da det ikke var noe igjen av den andre clutchen.. men så ut til å passe. å bestilte både clutch å trykkplate til m50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Er lammelen riktig vei ? Dumt spørsmål kanskje men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Skal være det, er med den "lange" delen som går ut av lamellen ut mot kassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Ville prøvd å lufte mye mer, pga clutch tar tid å lufte, hvis ikke kan det hende slavesylinderen din ikke har lang nok slaglende til å få fridd ut clutchen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå