HagenJR Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Vurderer å selge denne om prisen blir riktig 11hk, ikke innkjørt, chrome er bra, fin i lakken. Gi bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Hvor i landet? Pris? hvilke deler medfølger? Hva er montert av trim? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Komplett 11 hk på den peden skulle vel være sylinder/stempel 24 mm gasser og ikke minst den velkjente potta om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 21 mm gasser er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Litt usikker på størrelsen på gasser, men kan sjekke det opp Mopeden starter å går, men mangler litt finjustering. Ingen deler medfølger, kun komplett moped. Det er 11hk potte ja, derfor den ikke ser så fin ut Svinghjulsdekselet er helt nytt! Den befinner seg i Hemne i Sør Trøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 er nok 21mm dellorto, 24mm blir for stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Komplett 11 hk på den peden skulle vel være sylinder/stempel 24 mm gasser og ikke minst den velkjente potta om jeg ikke husker helt feil. hadde 21mm på min, og den potta der er jo den som går rundt ramma og sånn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Hørte med en kompis om han husket tilbake fra den tiden, og det gjorde han. Vi kjørte med 11 hk begge to, og vi hadde samme oppsett bortsett fra potte, da jeg hadde ER og han ZR. Jeg minnes vi kjørte 24mm gasser på disse, så jeg spurte han om han husket size på gassere vi hadde. Han svarte sporenstreks 24, men presiserte at 21 var mer eller mindre standard oppsett på 11 hk. Googlet litt, og ser også der at 21 er standard, så er nok mest sannsynlig 21 på denne også da. Lite hjelp for trådstarter dette, men mimringen kommer liksom automatisk når man passerer 40 år tror jeg. Så sorry så mye for totalt OT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Jeg har en lik en! Hehe Men min er bare 7,5hk. Alt ble overhalt for mange år tilbake, men nå er den varmskjært. Kjørte den forrige uke faktisk Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå