Tweety bimma Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Selger/bytter en BMW E30 grill, denna er rumpa på e30 som man lokker opp bagasjelokket så er det rister der. Fantastisk for å grille for litt fler folk, perfekte partygrillen I utgangspunktet så skulle jeg pusse den helt opp men har fått litt dilla på rc drift så må ha no fler biler grillen fremstår som bra men har mye mer potensiale(lys,kjølerom,aksel med drag å no fine felger hadde gjort seg). Men er fullt brukanes som den står så har du grillmaten så har jeg grillen Pris:en fin fin rc drifter eller 2000 ,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Kult ! Får vi se noen bilder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Ja er en artig sak ) Tja kan ta å legge ut noen i kveldinga jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Stått ute siden i fjor så kunne fint fått seg en rengjøring MEN det rakk jeg ikke i dag dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 er det drag på den?! Og er bakstillinga på plass? slik at man kan sette på hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 grillen fremstår som bra men har mye mer potensiale(lys,kjølerom,aksel med drag å no fine felger hadde gjort seg). tanken min var å får tak en henger å "parre" disse pent sån at det var skilt på god grillen. Men hus,unger og ikke minst kjærring har satt på bremsene for detta prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 genial grill og få skilt på og dra me på biltreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Hadde det vært mulig å dra denne så kunne jeg hatt "nytte" av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Hadde det vært mulig å dra denne så kunne jeg hatt "nytte" av den Er ikke mye som skal til for å få akkurat det til. Liten henger som man parrer med denna grillen så er det tut å kjør Hadde jeg hatt en skulle jeg gjort det for lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e36touring Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 byr deg 1000kr for bakfangern om den ikke er opprusta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 byr deg 1000kr for bakfangern om den ikke er opprusta Mins å huske at den var fin.. 2000 så får du med grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e36touring Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 hehe nei takk, trenger kun fangern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå