GunnarEP Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Det kan se ut til at forrige 1-serie er blitt iskald på bruktmarkedet. Til tross for at jeg har priset meg lavest av samtlige faceliftede 118d med sportsseter/xenon og har lagt litt arbeid i annonsen, er det skuffende dårlig interesse for bilen. Er E-87 virkelig så ukurant? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=35138168 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Til trøst er bruktmarkedet veldig dødt om dagen så dette gjelder ikke bare deg Har selv slitet med og selge en vw polo 99 modell til Gi bort pris (7000 kr akuratt eu ok og ink vei avgift, rustfri osv) Eneste måten og selge bil fort er og ha en populær bil som er lavt priset virker det som :+ angående din bil ser den veldig bra ut og prisen er heller ikke så gal, du får smøre deg med tolmodighet så blir den nok solgt snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Bil markedet har stoppa opp . Folk kjøper heller en kjønnsløs japse med garanti . Om du er billigst så er ikke det noe som sier at den blir solgt . På finn så har enkelte biler ligget i over et år , og prisen er justert nedover hele tiden . Folk begynner og gå tomme for penger og vil ikke ta opp mere lån. Renta skal snart opp og da begynner utgiftene og bli høyer enn innkomsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Solgte Q7 på under 1 uke Lå heller ikke lavt i pris, men det handler om å treffe de riktige personene. En del har ventet lenge på bilen med de riktige fargene/utstyrsnivåene, så plutselig kan den være solgt! Personlig synes jeg nesten forrige generasjon 1-serie er penere enn den som akkurat har kommet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GunnarEP Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Bilen ble solgt til slutt, håper ny eier blir like fornøyd som jeg har vært Så gjenstår det å se om tilværelsen som Alfa-eier blir like problemfri som den var som BMW-fører. Suget etter en hot-hatch med bensinmotor ble for stort, og valget falgt på MiTo QV som tilsynelatende gir mer for pengene enn Mini Cooper S. Nå må jeg bare venne meg til en brutal torque steer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Bilen ble solgt til slutt, håper ny eier blir like fornøyd som jeg har vært Så gjenstår det å se om tilværelsen som Alfa-eier blir like problemfri som den var som BMW-fører. Suget etter en hot-hatch med bensinmotor ble for stort, og valget falgt på MiTo QV som tilsynelatende gir mer for pengene enn Mini Cooper S. Nå må jeg bare venne meg til en brutal torque steer Tapte du mye på denne utfra salg anonnsen, eller fikk du det du ønsket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå