Gå til innhold

Alpina felger, tips/hjelp om dekk dim. til E38

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har nylig anskaffet meg noen Alpina felger som jeg skal pusse og lakkere opp igjen så de blir som nye! Fikk dem til en billig penge og 1 time etter jeg så annonsen hadde jeg dem i bilen min. Har LENGE ventet på Alpina felger til en riktig pris og denne gangen fikk jeg det til en veldig billig penge synes jeg.. :-D

Det jeg lurer på er dette med dekk dim. Bilen er en BMW E38 740 og det er snakk om 20" felger med 9" og 10" bredde.

Jeg er ikke opptatt av strekk og vil ikke ha dette heller da jeg mener dette blir feil på disse felgene og samt. hvordan bilen skal bli når jeg blir ferdig med den.

Jeg vil ha så breie som mulig dekk bak ( 285/295/305 ) men dekkene forran er jeg usikre på men et sted rundt 235/245/255 ville i mine øyne være passe.. Profilen på dekk har jeg ikke all verden av peiling på, men dette må se riktig ut iforhold til foran og bak..

Håper noen kan komme med anbefalinger om hva av dim. jeg bør gå for og evnt. begrunnelse.. :-D

På forhånd takk!

Skrevet

ser GS selger 8.5 og 10 x20" hjul med 245-35 fremme og 285-30 bak, så du burde vel holde deg der?

da met ET 20 fremme og ET 25 bak

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...