roy_ove Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 har nettopp kjøpt ein e34 520vanos som e bygd om t 525vanos men alle ledninger til motor var av, jeg vett ikke hvor noen av ledningene skal (passer flere plasser) noen som vett hvordan jeg kan finne ut av dette? mvh roy ove
Clausfox Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 har nettopp kjøpt ein e34 520vanos som e bygd om t 525vanos men alle ledninger til motor var av, jeg vett ikke hvor noen av ledningene skal (passer flere plasser) noen som vett hvordan jeg kan finne ut av dette? mvh roy ove Hei, de fleste kontaktene skal ikke passe over ends med hverandre! Hvis det er M52 ledningsnett kan jeg kanskje finne ut de forkjellige fargekodene! Send PM el ring om spørsmål //Claus Henrik Sc 41476876
Kjexx Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Om du legger ledningsnettet naturlig der det skal være på motor faller de fleste på plass naturlig med tanke på lengde på ledningene i forhold til følere osv på motor.
roy_ove Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 er noen av ledningene som er like lange, feks den som sitter under innsugsmanifold å den til vanos visst jeg husker rett
Clausfox Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 er noen av ledningene som er like lange, feks den som sitter under innsugsmanifold å den til vanos visst jeg husker rett Det er forkjellige farge ihvertfall på 1 av lederne. Men ring el send PM så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan, har nemmelig et komplett m52 ledningsnett liggende med mærkelapper på! Det som "Kjexx" sier om lengden stemmer godt. men reger med at du har tatt av innsugsmanifolen?
roy_ove Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 har tatt av innsugsmanifolden ja, takk takk da ordner d seg jeg har ikke noen merker på mine, og alle kontaktene var svarte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå