Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg holder på med en 81mod 315 og denne skal modifiseres endel, spm mitt er om noen vet om E30 understellsdeler passer sånn høvelig bolt on? Alternativt må jeg vel bruke 323i for/bakstilling og bremser, lurer også på hvilken motor jeg skal gå for, jeg har tenkt litt på 318Is fra e36 for å ha et håp om å få godkjent bygget og deretter turbokonvertere.

Er det noen som vet hva jeg kan få godkjent og med hvilke bremser osv? Hvordan får jeg lastet inn mobilbilder her fra ipad eller iphone? Må vel lage meg en prosjekt tråd her etterhvert som det skrider frem:-)

Håper noen kan gi meg noen pointers her:-)

Mvh Freddy

Skrevet

Jeg har noen dritfete gr 2 breddersett fra vink motorsport til e21 ,har også 323 bakstilling,rs i 15. Med nesten valgfri offsett.Jan Erik 9093096

Skrevet

Næh di gr2 bredderne synes jeg var litt overkill:-)

Jeg skal i første omg prøve å få tak i en komplett delebil, om jeg skal sanke litt her og der blir det fort kostbart.

Skrevet

Du må nok bruke E21 323i deler. E30 og E21 er ganske forskjellige biler. Med tanke på diff, kan festet bygges om til å ta E30 differ, mener jeg. Lenge siden jeg har drevet med E21 nå. Sjekk forumet på http://www.bmwe21.net/forum . Der er det kunnskap i lange baner :)

Skrevet
Ingen ting annet enn motor fra e30 med m20 evt m10 passer i e21.

Ok, da må jeg gå for 323understell og heller modifisere derfra, jeg ser jo at du har fått forskjellig til å passe men jeg makter ikke å ta den så langt:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...