pitbullblondie Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Motoren i ene bilen min skar seg i dag, på veg hjem etter å ha blitt EU-godkjent.. Er en M20B20 med automatkasse. Hvor mye ekstra jobb er det å sette en f.eks M50B25 motor som har sittet i bil med manuell kasse over i grombilen min? Noen som kan være så snille og komme med noen gode råd om dette evnt er mulig, evnt alternativer?? På forhånd takk!
bmw520 Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Du må bytte alt av det elektriske til motoren., hjerne,elnettet osv. mulig det ikke vil stemme med elektronikken til kassa også, uten å være helt 100% sikker. er uansett en del jobb, men gidder man og har kunnskapen, så går det
pitbullblondie Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Skrevet Juni 27, 2012 Tid har jeg nok av. Kunnskap har jeg ikke, men lærer stadig Kjøpt en m20 b20 motor, og prøver bytte den selv. Ingen hjelp tilgjengelig visst. Tusen takk for svar!
bmw520 Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Trodde det var fra M20 til M50 jeg, men fra M50 til M20 hadde jeg ikke gjort, M20 motorene er ikke holdbare dessverre, hadde heller prøvd å fiksa M50 motoren, eller skaffet en annen M50 motor. M50B20 fins det masse av, og ikke minst billige
pitbullblondie Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Skrevet Juni 27, 2012 Den som satt i bilen originalt var en m20, og jeg har kjøpt en tilsvarende
bmw520 Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Ja, jeg missforstod hele greia, huff........ men bytt svinghjul og converter, så er vel dette i boks. men det er et lite h.... å få dette på plass igjen, mange knekker kassa si, da dem skal sette motor og kasse i sammen igjen, fordi det et er en slags tapp som skal på plass inni der, som ikke gjør det helt uten videre. og er den ikke det, og du har skrudd sammen dette og vrir om nøkkelen, så knekker du oljepumpa på kassa. dumt forklart, men håper du skjønner hva jeg mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå