Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger 1 Stk ubrukt og uåpna miller W.A.R Justerbar Chip til bmw motorer med bosch motorstyringer. USB kabel og TCM ledningsnett følger med. Selges kr 2500kr + frakt

Info om W.A.R Chip:

https://millerperformancecars.com/war-chip.html

Jeg bruker dette systemet selv og må bare si at det fungerer meget bra. Veldig enkelt og greit å bruke.

Du kan justere bensinmengde ved Idle - Part throttle - Full throttle Det samme med tenning.

Justering av Vanos om du har det og Sette RPM limit og flere andre ting også.

Liste over mulige ECU:

153

055

059

071

077

079

173

175

179

350

402

403

404

405

413

506

79bscuo5cvr0n5zsoooz.jpg

6398fe3p4hly64s0q63u.jpg

hj523beqg4m5c7aa4i3y.jpg

Skrevet
Ikke 950?

Blir nok litt i minste laget julian:p splitter ny i uåpna forpakning. Koster rundt 2700 kr eks frakt og toll. Så nytt kom det vel på 3300 totalt inn til norge. + at det tar flere måneder å få dette produktet inn til landet av en grunn:p 2500 + et pr kr i frakt så ern din:)

Mvh joacim

Skrevet
Tenkte på ecu'en jeg da :P e36 m42

Haha, tenk å misforstå til de grader. Flau.... Står ikke noe om 950, men mener å huske at han takaasen her på forumet skal bruke det på en is motor? Mulig jeg tar feil.

Skrevet

Ja kan bruke 175 i e36 også, men da utgår bankesensorer.. Er det ikke tungvint og mappe med denne? Motoren må stoppes? brukes den originale epromen i tilegg?

Skrevet
Ja kan bruke 175 i e36 også, men da utgår bankesensorer.. Er det ikke tungvint og mappe med denne? Motoren må stoppes? brukes den originale epromen i tilegg?

Nei eprom brukes ikke. Ifølge miller. Altså jeg synes ikke det er noe stress. Ser fort hvor jeg må justere og ca hvor mye. Så da er det bare slå av tenning, endre verdier og prøve igjen. Spørs sikkert hvem som ser på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...