Rangle Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Noen som vet av og aller helst har erfaring med firmaer som driver med overflatebehandling av deler, skruer og bolter. Jeg tenker da på galvanisering/forsinking, fornikling ogl. Hvilken type anbefales på skruer, bolter og deler med toleranser (f.eks spindler, lagerhus ogl)? Selv om mange nevner slik gullfarget behandling, så er det flere typer behandling hvor man kan velge farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Vestby galvaniske kan du få gull, sølv og sort elloksert stål deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rangle Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Eloksering blir vell litt vanskelig da det er for Aluminium. Ser noen bruker nikkel, noen får det el-galvanisert, men ingen som sier noe om holdbarhet på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralston Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 "Elektrolytisk forsinking" kaller dem det på vestby gaviske, fåes som Yngve sier i gull sølv og svart. Jeg leverte allt av skruver og braketter dit når jeg pusset op bilen min, med ett godt resultat. lett overflaterust på delerne går bra men så fort det er litt grøvre rust og porer så må det glasblåses først. http://www.vestbygalv.no/ sånn såg det ut når jeg fikk det tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Hva kostet dette da, Ralston? EDIT: Ser jeg kunne skrevet det et par ganger til kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Hva kostet dette da, Ralston? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Hva kostet dette da, Ralston? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rangle Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Holdbarheten er god? Er blitt anbefalt dette av noen andre også, og virker som det er det folk går for. Betalte du mye pr. kg deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralston Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 en kasse i størelse med gilde kasse koster mellom 500-1000kr så det er ikke så dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Må alt være rent stål uten lakk, eller forsvinner det i prosessen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rangle Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Ikke værre pris! Får sende skruer ogl sørover da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralston Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Må alt være rent stål uten lakk, eller forsvinner det i prosessen? lakk forsvinner ikke så det må dessverre glasblåses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå