PM.Hagadøkken Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Hei! Har følgende til salgs; -1x bakluke, med hull til m-tech2 vinge i diamantsvart. -1x v. forskjerm, helt grei uten noe særlig rust. -1x rattstamme med tenningslås -4x "korkfelger" 14" M/Vinterdekk. -1x e30 travers foran! -1x bakstilling med trommelbremser! -1x frontplate til preface e30, rustfri! -1sett med 45mmfjørbein -1x stabstag bak, Komplett. -1x Stabstag foran, Komplett. -1x bakrute -1sett sideruter bak 2dørs + litt annet som jeg ikke kommer på i farta! Gi bud!
hermanoo90 Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Hei!Har følgende til salgs; -2x bakluker, en med hull til m-tech vinge i diamantsvart, og en helt rein. -1x v. forskjerm, helt grei uten noe særlig rust. -1x rattstamme med tenningslås -4x "korkfelger" 14" M/Vinterdekk. -1x forstilling fra 316. -1x bakstilling fra 316 -1x frontplate til preface e30, rustfri -1sett gule Koni dempere bak. -1sett med fjørbein foran. -1x stabstag bak, Komplett. -1x Stabstag foran, Komplett. -1x bakrute -2x diff til e30. En sveiset og en åpen. -1x 325 "store diffen" med 40% sperre og 3,64 utv. med nye lameller! + litt annet som jeg ikke kommer på i farta! Gi bud! mange som forsveksler eller skriver feil men med ''1x stabstag bak, Komplett. -1x Stabstag foran, Komplett.'' mener du i understeller, eller mener du tårnstivere som er i motoroomet og bagasjerommet ? sjekker bare
PM.Hagadøkken Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 Hei!Har følgende til salgs; -2x bakluker, en med hull til m-tech vinge i diamantsvart, og en helt rein. -1x v. forskjerm, helt grei uten noe særlig rust. -1x rattstamme med tenningslås -4x "korkfelger" 14" M/Vinterdekk. -1x forstilling fra 316. -1x bakstilling fra 316 -1x frontplate til preface e30, rustfri -1sett gule Koni dempere bak. -1sett med fjørbein foran. -1x stabstag bak, Komplett. -1x Stabstag foran, Komplett. -1x bakrute -2x diff til e30. En sveiset og en åpen. -1x 325 "store diffen" med 40% sperre og 3,64 utv. med nye lameller! + litt annet som jeg ikke kommer på i farta! Gi bud! mange som forsveksler eller skriver feil men med ''1x stabstag bak, Komplett. -1x Stabstag foran, Komplett.'' mener du i understeller, eller mener du tårnstivere som er i motoroomet og bagasjerommet ? sjekker bare Med det mener jeg hva stabstag egentlig er, og det er under bilen. Ikke tårnstivere.
matsrh Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Pris og bilde av framskjerm og bakluke uten hull? Rustfri bakluke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå