bernhardtouring Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Oppdatert! Selger e46n min, da den blir for dyr å eie når jeg skal tilbake på skolebenken.. Det er en 2004 M-sport sedan. Kunne tenke meg 150.000 for den, pluss omreg. Panser, frontfanger, bakfanger, splittere og forskjermer er nylakkerte. Godt vedlikeholdt, vasket flere ganger i uken både innvendig og utvendig. Gode vinterdekk på felg følger med. Aircondition Cruise-control, ny pioneer-spiller, (orginalspiller følger med) Antispinn Antiskrens Regnsensor Ryggesensorer Avtagbart hengerfeste 6-trinns manuell Multifunksjonsratt DEFA motorvarmer. Den har blitt påkostet endel siste året: Coilovers m. TÜV. (ikke godkjent i vognkort) Beyern Rapp 18" felger og nye dekk. Xenon i langlys, tåkelys. Angel eyes. Nye blinkers på siden og foran. K-sport Tårnlagere, Caster og camber justerbare. Strak Eksos. Orginale dempere og fjører følger med, og det gjør også katalysatoren og endepotta. Fullt filterbytte, dvs: Veivhusfilter Luftfilter til powerfilter fra GS. Pollenfilter Dieselfilter Og selvfølgelig oljefilter og olje. Den har bare gått på den fineste Castrol-oljen sålenge jeg har hatt den. Interiør i Alcantara/stoff. Sportsseter og sort taktrekk Litt slitt førersete, ellers veldig pent. Bilen har blitt vasket flere ganger i uken både utvendig og innvendig. NAF-Testet rett før jeg kjøpte den i Februar 2012, heftet fra sjekken er i bilen, og nesten komplett servicehefte Fins en bitteliten bulk (ca 5x5 mm) etter at noen åpnet en dør i venstre bakskjerm. Bulken er ikke dyp, syns nesten bare i "riktig lys" og det er ikke sår igjennom lakken. Resten av bilen kunne trengt en polering nå som det er en del nylakkerte deler på den. Her er bilder; Flere bilder kan fåes på PM / Epost/ Telefon. Ta gjerne kontakt på 99 38 94 55 for mer info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogz Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 har du meir info om bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhardtouring Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 hva vil du ha av info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhardtouring Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Ny pris og en liten bump Link til finn er lagt til også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raamstad Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 fortsatt til salgs, og pris eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhardtouring Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Oppdatert tråden her nå, og prisen synker med lik fart som lånet.. må ha den bort nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnevorland Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Hei er 140 intresangt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå