speedyracing Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 hei har en bmw prosjekt som jeg ikke har tid til nå som jeg har begynt i ny jobb, og trenger en pendle bil. bilen er i daglig bruk års avgift er betalt, noe så plukk gjenstår, bilen har del skin, sort taktrekk, auto blending i "sladre speil" motor og gir er i god stand bruker ikke olje lekker ikke olje. orginal m-tech Dakar Gul med Sort blankt tak. gode piggfrie vinter dekk senket 30/40. slissa og borret skiver forran (Gs) nye M lister. 3 sett alu felger.... pris kan diskuteres Bud / bytte E46 316 318 sedan..... http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_c ... 1337714460 pris kan diskuteres Bud / bytte E46 316 318 send melding på 47329770 hilsen Cristoffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 felgene kan selges uten om for 600 kr da den ene felgen er bredere enn di andre og dekkene er brukbare di er hjemme lakka men ser pene ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 NY vindues heisen har jeg liggende bare ikke montert.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 intreøret ble renset i vinter kun ett litehull i fører stolen på side støtten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse / bytte i E36 / E46 sedan 316/318 i samme prisklasse kan eventuelt legge noe i mellom ved bytte av E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå