dizzymann Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Hei, ryggesensor begynner å hyle når eg set i revers på automat kasso, hyler i ca 5 sek, men virker ikkje til vanleg rygging lenger, indikerer ikje når eg nermar meg noko bakante, kva kan vere gale? eller kva komponent eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loco Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 En eller flere av ryggesensorene dine er gått. Sett på tenningen og sett den i revers og legg øret inntil hver sensor. De som virker skal tikke litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dizzymann Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Eg trur kansje da e styreboksen som er gåen, for viss eg kobler av sensorane frå styreboksen so kjem den samme pipelyden når eg set an i revers, so då er det kun straum inn til styreboksen, so min konklusjon er at pdc oksen e dau. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Om du koplar ifrå sensorane SKAL det kome pipelyd. Denne pipelyden er ein indikator på at det er noko gale med ein eller fleire av sensorane. Lytt på følarane fyrst, så tippar eg du finn ein eller fleire som ikkje tikkar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå