Ebeltoft Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Heisann! Har nå gått til innkjøp av en 90' 525 som snart har trilla 150000km og trenger noe pusk. det som skal gjøres; - Sveise rust i kanaler/jekkfester - Få den eu godkjent - En del vandring på ratt - Foringer og stag i forstillinga - Styling; er åpen for forslag. Vil ikke ha noe overstyla opplegg, men rimelig clean. - Senk? - Nytt interiør, gjerne m5 noen som selger? - parklys fungerer ikke alene.. - vindusspylersystem er koblet av, ser ut som kontaktn til pompa mangler Er garantert mer! håper på tilbakemeldinger og forslag så blir dette en kjempebil! ...og til slutt noen bilder av herligheten UPDATE 18/06-12 Da er det kommet en svær pakke fra koed som jeg såvidt fikk inn i bilen.. Ny høyre skjerm, bremser og diverse fint Har også fått handla meg et billig og helt ok mig/mag apparat i bergen! Så nå er det snart klart for sveising av kanaler og jekkpunkter. Har laga meg nye jekkpunkter ombord, og funnet meg noen tynne firkant profiler som jeg støtter opp i dørstokken. Så nå er det vær og vind som avgjør når man starter med sveisinga. Er også interesert i skinninteriør hvis noen har komplett? ..og bilder såklart Går litt treigt med jobbinga da jeg jobber på turnus til sjøs, men nå er det en måne fri og masse tid UPDATE 25/6-12 God morgen folkens! Da er jobbinga med doningen starta, har fått bytta øvre og nedre bærearmer på begge sider og da forsvant så og si alt av risting i forstillinga. enda litt igjen, så har bestilt komplete styrestag, mellomstag, hjelpesnekke med foring(syyykt mye slakk i den o.O) og masse annet fint. Så nå begynner ting å ta form, skal starte opp med sveisinga i løpet av helga/neste uke da jeg har garasje da Et lite tips ved bytte av disse stagene! Bruk varme, de sitter som regel noe så helt forjævlig, mildt sagt! Knipset også et par bilder av den nyvakset! <3 Ene lysjusteringsmotoren min henger seg opp å står og surrer, har noen en brukt til salg? orker ikke hoppe ut av bilen å knipse i den hver gang den henger seg. kan dette ha en sammenheng med at parklysene ikke vil på alene? takker for svar! mvh Ebeltoft!
Ebeltoft Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Skrevet Juni 9, 2012 jekkfestene ligger bare utpå kanalen sant? som en forsterkning?
Djwik Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 jekk festene er festa på innsiden helt oppe i dør terskelen omtrent
Ebeltoft Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Skrevet Juni 9, 2012 Altså med et stag rett opp, firkantstål eller lignende?
NBCustom Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Mitt tips er noen nye felger og masse senk... disse kler ikke for mye plastikk. Stå på
Ebeltoft Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Skrevet Juni 10, 2012 De felgene som er på første bilde er de som står på nå.
Ebeltoft Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Skrevet Juni 27, 2012 noen som vet hva som er galt når jeg setter på lys på biln og parklys og bare ett kjørelys kommer på. men når jeg starter bilen kommer alle på. men bare parklys funker ikke da? meget merkelig o.O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå