smainick Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Har da bestemt for og beholde denne bilen selv i stedet for og selge, viktig og ta vare på e30 så denne blir pusset helt opp:) Info om bilen: * 1989 modell 320 karrosseri * 2,7 l ETA blokk- resten er 325 * 325 drivverk og bremser * svart sport skinn intriør Planer for bilen: * renovering * All rust skal tas samt bulker osv * Lakkering- farge er ikke bestemt, men blir mest sannsynlig org bmw shwarts.. * M- tech 2 plast * 17" brock b1 felger * Svart gulv teppe * Svarte trekk i bagasjen * Sorte de lykter * Baklyktene som sitter på blir beholdt, helt nye svarte/ røde baklykter * Lyd isoleres, bagasjerom, dører, gulv. * Øyelokk til lyktene * Ny 325 eksos eller komplett supersprint, da det fortiden er kun eksos til den midtre potta.. Dette er det jeg kommer på i farta. Denne bilen skal ikke bli no farts monster men en pen og grei e30:) Karosseri er det som blir første prioritet nå til og bynne med før motor skal få litt nye deler her og der:) Blir ikke no prosjekt som blir ferdig neste helg men et lagtidsprosjekt som blir gjort grundig.. Har ikke all verdens erfaring men har da pusla litt med biler ( bmw) så takker for alle råd, tips, ros, kjeft Her er noen bilder av bilen før jeg setter igang. komentarer blir aldri feil Har da bestemt for og beholde denne bilen selv i stedet for og selge, viktig og ta vare på e30 så denne blir pusset helt opp:) Info om bilen: * 1989 modell 320 karrosseri * 2,7 l ETA blokk- resten er 325 * 325 drivverk og bremser * svart sport skinn intriør Planer for bilen: * renovering * All rust skal tas samt bulker osv * Lakkering- farge er ikke bestemt, men blir mest sannsynlig org bmw shwarts.. * M- tech 2 plast * 17" brock b1 felger * Svart gulv teppe * Svarte trekk i bagasjen * Sorte de lykter * Baklyktene som sitter på blir beholdt, helt nye svarte/ røde baklykter * Lyd isoleres, bagasjerom, dører, gulv. * Øyelokk til lyktene * Ny 325 eksos eller komplett supersprint, da det fortiden er kun eksos til den midtre potta.. Dette er det jeg kommer på i farta. Denne bilen skal ikke bli no farts monster men en pen og grei e30:) Karosseri er det som blir første prioritet nå til og bynne med før motor skal få litt nye deler her og der:) Blir ikke no prosjekt som blir ferdig neste helg men et lagtidsprosjekt som blir gjort grundig.. Har ikke all verdens erfaring men har da pusla litt med biler ( bmw) så takker for alle råd, tips, ros, kjeft Her er noen bilder av bilen før jeg setter igang. komentarer blir aldri feil
smainick Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Skrevet Juni 9, 2012 fått kjørt bilen inn i garasjen og bynt litt smått.. begynt med rusta, litt overflate rust her og der... plukka av venstre framskjerm, litt rust nederst på skjermen bare, og et par bulker. fant litt rust..
smainick Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Skrevet Juni 9, 2012 renska bagasjerommet, på leit etter mer rust her bør det fikses litt.. bilde fra andre siden der det ser litt mer normalt ut vil jeg si noen som veit hva disse ledningene egentlig er til? fant de avklipt baki her disse trekka blir svarte
smainick Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Skrevet Juni 10, 2012 får bare fortsette og skrive til meg selv jeg da fått bynt litt i fronten også, planen er og kartlegge rust og der det er hull eller må sveises venter jeg med til jeg har funnet det som er med rust og alt blir da sveisa av en som har peiling da jeg må inrømme jeg er grønn på området panser tatt av og alle boltene røyk jo så klart av tatt av nyrer og grill også da dette skal lakkes matt svart. frontplate av som sakt er en del overflate rust rundt om på bilen men kan vel nesten ikke forvente all verden av en gammel bil heller. får seg litt ny lakk
smainick Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Skrevet Juni 10, 2012 Sentrallås kanskje? hmm ja er sannelig ikke sikker gitt
oilsen Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 De ledningene er kanskje til den elektriske antennen? Hvis ikke vet jeg sannelig ikke
smainick Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Skrevet Juni 10, 2012 De ledningene er kanskje til den elektriske antennen? Hvis ikke vet jeg sannelig ikke ja det er mye mulig men finner ikke no mer baki der, hvor de eventuelt skal
smainick Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Skrevet Juni 11, 2012 opp i garasjen etterpå og demontere interiør og sjekke tilstand på gulv
smainick Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Skrevet Juni 11, 2012 Blir bra det her Digg interiør takk for det vil si jeg var heldig med det interiøret, hakke sett mange i så bra stand egentlig...
smainick Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Skrevet Juni 11, 2012 fikk da gjort litt idag også interiør ute.. her skal det sprøytes på 2 lag med linolje før det blir ny lakk, samme som resten av golvet i bilen. byttes ut med svart gulvteppe noen som vet hva den svarte kontakta som ligger på golvet der er til? og den hvita koblinga ved hanskerommet der. bagasjerommet har fått to lag med linolje for og forhindre mot rust, og så to lag lakk til slutt. merkelig nok var det null rust og finne i gulvet! rart med tanke på hvor vått det gulvteppe var.
smainick Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 planen for morgendagen er og få ferdig gulv med linolje og lakk.. å etter det blir det lydisolering
hylle Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 noen som vet hva den svarte kontakta som ligger på golvet der er til? og den hvita koblinga ved hanskerommet der. [ Bilde ] kontakt til lys i hanskerom tror jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå